Image Map

środa, 27 sierpnia 2014

Wrzesień, wrzosy i ja



Witajcie :)

Już chyba każdy z Nas odczuwa nadchodzącą wielkimi krokami jesień. Temperatura spadła, deszcz coraz częściej puka w nasze okna. Ja już nie raz założyłam ciepły polar i chętnie raczę się ciepłą herbatą. I jak pomyślę sobie, że jeszcze 2 tygodnie temu piliśmy chłodzące napoje i najchętniej nie wychodzilibyśmy z domu bez wentylatora to nie dowierzam;) Powiem Wam jednak, że ja lubię wrzesień i nadchodzącą jesień. Nie tylko dlatego, że jestem zodiakalną panną, ale również dlatego, że  uwielbiam zanurzyć się wieczorem pod kocem i przy blasku świec pić ciepłą herbatę. Nadchodzący okres kocham też za: ciepłe kominy (szale), tysiące barw jakimi nas raczy natura oraz za przepiękne wrzosy, które już zagościły na moim balkonie :)
Poniżej zdjęcia moich okazów. Jestem pewna, że niedługo ich przybędzie ;) 

Czy Wy też nie możecie doczekać się jesieni? 

Ściskam,
Klaudia Serce Do Wnętrz





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz