Image Map

piątek, 13 grudnia 2013

Zrób to Sam (DIY) - poduszka z reniferem :)


Witajcie :) 


Zaglądam do Was dosłownie na chwileczkę, aby pokazać Wam co dzisiaj zrobiłam. Od dawna "chodziła" za mną poducha z reniferem/jeleniem. Można taką dostać w sklepach, ale niestety najczęściej sama poszewka, bez wkładu kosztuje ok 50zł. Dlatego ja zachwycona farbami, którymi można malować po materiale postanowiłam sama stworzyć taką ozdobę. Farbę kupiłam w empiku, ale myślę, że w papierniczym czy Projekt nie musiał czekać długo na realizację, bo farbkę kupiłam wczoraj, a już dzisiaj poducha zdobi mój fotel :)  Zapraszam na krótki tutorial:




Podstawowe materiały: pędzelki, farba do tkanin, szablon do odrysowania, poszewka.
Na zdjęciu nie ma jeszcze: ołówka,wkładu i nożyczek, a są również niezbędne ;)

Po wycięciu wybranego wzoru odrysowałam ołówkiem na poszewce kontury.
Następnie wzór pomalowałam farbkami.
Pamiętajcie, że wzór należy przeprasować z lewej strony, aby później móc prać poszewkę w pralce ;)
 A tak prezentuje się poducha w całej okazałości:

Dodałam jeszcze kokardkę i guziczek :) 

Kontury pomalowałam złotym mazakiem sharpie.


I jak Wam się podoba efekt? Powiem Wam, że ja jestem zachwycona, bo wykonanie zajęło mi może z 30min, a satysfakcji z własnoręcznie ozdobionej poduchy jest wiele :)

Życzę Wam wspaniałego weekendu,

Klaudia - Serducho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz