wtorek, 12 marca 2013

Z cyklu "Moje M3" - PRZEDPOKÓJ

Witajcie,

dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jak mieszkam. Nie odważę się ( na razie;)) opublikować zdjęć całego M3, ale zapraszam Was do mojego przedpokoju gdzie dominują beże i brązy. Niestety do najjaśniejszych i największych nie należy, ale udało mi się na tej małej przestrzeni zmieścić szafę, ławeczkę oraz wieszak na ubrania.






Najbardziej jestem zadowolona z 3 elementów:

Wieszak namalowałam sama, zwykłą czarną farbą.
Do niego dokupiłam wieszaczki, które przymocował mój M i gotowe:)

Wiem, że są takie naklejki dekoracyjne dostępne w sklepach internetowych. 


Moim zdaniem jeden z bardzo ważnych elementów przedpokoju  - zegar.
Pamiętam jak musiałam przekonywać mojego M, że pasuje do naszego mieszkania.
W końcu sam pojechał mi go kupić czym sprawił mi niemałą niespodziankę;) 

 
Uwielbiam zdjęcia klimatycznych uliczek, dlatego jak tylko zobaczyłam ten plakat wiedziałam,że jest idealny do mojego przedpokoju:)

I koniec :) Mam nadzieję, że podobała się Wam ta krótka wędrówka:)


Do zobaczenia,