Image Map

piątek, 22 sierpnia 2014

Witajcie :)

Dawno tutaj nie byłam i choć myślałam, że już do mnie nie zaglądacie to licznik odwiedzin (ponad 18tys. wskazuje na to, że nadal ze mną jesteście) DZIĘKUJĘ! Wiem, że na Was zawsze można liczyć, zwłaszcza jak ktoś ma gorszy okres w życiu i zwyczajnie nie wyrabia z pisaniem postów/publikowaniem zdjęć na facebooku.

Dlatego koniec obijania i wracam do Was z większą energią i zapałem do pracy :)
W najbliższym czasie Serce Do Wnętrz przejdzie metamorfozę. Jednak musicie być cierpliwi i bacznie obserwować bloga oraz fanpage, a na pewno zauważycie zmiany ( mam nadzieję na lepsze ;)).

Pierwsza zmiana o której pragnę poinformować Was już dziś to nowy adres email: biuro@sercedownetrz.pl

Śmiało do mnie piszcie w każdej sprawie czy to, aby poplotkować czy razem stworzyć wspólny projekt :) 
Ja jestem otwarta na rozwój i z chęcią rozważę każdą propozycję (zw. z tematyką bloga/profilu FB).

Życzę Wam wspaniałego weekendu,

Klaudia
Serce Do Wnętrz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz