Image Map

niedziela, 7 września 2014

Idą zmiany, a zaczniemy od...

Witajcie :)

 Sporo się u mnie ostatnio dzieje.Tak naprawdę to nie wiem skąd znajduję na to wszystko czas, bo energii czasem brakuje. Wrzesień jest dla mnie bardzo intensywny i mam nadzieję, że spełnią się wszystkie moje założenia na ten miesiąc (trzymajcie mocno kciuki).
 Wprowadzam również pewne zmiany i ulepszenia na profilu Facebook'owym jak i blogu. Najistotniejszą jest fakt, że żegnam się z dotychczasowym logo (pani w nożyczkach), a witam nowe - serduchowe (taram..werble)


Logo,wykonanie i projekt: Sinestesia Design - Jarosław Maka


Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i zakochacie się w nim tak jak ja :)
Resztę nowości poznacie w najbliższym czasie - muszę dozować emocje ;) hihi


Pozdrawiam Was ciepło,

Klaudia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz