Image Map

poniedziałek, 24 marca 2014

A zwycięzcami zostali...

Witajcie :)

Czas na rozwiązanie konkursu urodzinowego, który od kilku tygodni królował na profilu facebookowym :)
Zwycięzców jest 3-ech, a nagrody wędrują do... o nie nie tak szybko (niech emocje jeszcze buzują) ;)


Na początku chciałabym serdecznie podziękować sponsorom: Delinska design, Be my words i Little dreams za podarowanie pięknych nagród. Mam nadzieję, że obdarowani będą zachwyceni, a pozostali, którym tym razem się nie udało - chętnie zajrzą na Wasze strony i zostaną klientami :)

No dobra, nie będę już przeciągać, tylko przedstawię Wam zwycięzców wraz z projektami, które do mnie wysłali :) (tutaj czas na fanfary):

Ania Pollok - bon podarunkowy o wartości 50zł do wykorzystania w sklepie Little Dreams :

Ania przysłała do mnie kilka słów oraz zdjęcia:

"Witam !!

Lubię " Sercedo wnętrz" za to, żema serce do wnętrz. Kocham to co inne, co wymaga odwagi, wyobraźni, a TO u Was zawsze znajdę, jak np: czerwone drzwi, piękne białe kredensy, szafki nocne robione samodzielnie, strony, na których mogę znaleśćto czego sama nie jestem w stanie zrobić. Kocham biel, czerń, drewno, kocham robić rzeczy, przy których goście się zatrzymują i się uśmiechają z podziwem- lubię " Serce do wnętrz" za to, że też to kochacie. Na pewnym kolażu na Waszej stronie zobaczyłam piękny rower z koszykiem- to pomyślałam...czemu nie...też chcę:) I się zaczęło...rower został oddany do przemalowania i powstał piękny czarny w białe kropy z różowymi dodatkami:) Umieściłam go na kolażu. U Was znajdę zawszę coś, co mnie inspruje, aby to udowdonić wysyłam Wam zdjęcia mojego mieszkanka. Gdybym miała dom z ogrodem to dopiero bym zaszalała. Znajduję na Waszej stronie wiele inspiracji, dziś poważnie myślę nad krzyżykami na ścianach. Tak wiele w głowie, że spać się czasami nie da i za to też was lubie;) W sercu różne pomysły, a dzięki Wam je użeczywistaniam. Dziękuje Wam, że rano przy kawce (lub w czasie pracy) mogę zajrzeć i się odprężyć."









Zuza JakusRamka (format B2) - tekst do wyboru ze sklepu BEMYWORDS.pl

"Serce Do Wnętrz lubię przeogromnie! A dlaczego? Za co?
Za to, że prezentuje mi, osobie która wkrótce zabiera się totalny remont mieszkania, cudowne pomysły jak to mieszkanie urządzić.
Za to, że moje mieszkanie dzięki Tobie będzie tak wyjątkowe jak nikogo z moich znajomych ;) Toż to przecież kobiety tak mają, że lubią jak coś co posiadają jest piękne nie tylko w ich oczach, ale też w oczach innych.
Za to, że tych pomysłów jest tak wiele, że nie wiem na które się zdecydować, bo pomieszczeń w mieszkaniu mi zabraknie by wcielić w życie wszystkie te, które podobają mi się najbardziej.
Za to, że te pomysły są tak różnorodne, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Za to, że zawsze wchodząć na fb znajdzie się coś co ucieszy moje oczy i skłonna bym rzec nawet, że ukoi swym pięknem duszę ;).
Za to, że mogę dzięki SDW poszerzać swoje horyzonty. Nazwy stylów raczej nie były mi znane.
Za to, że ZAWSZE jest u Ciebie pozytywnie! Chyba, że coś przegapiłam.
Za to, że umiesz dostrzegać piekno i potrafisz się nim dzielić, a nie zostawiasz go tylko dla siebie.

Ogólnie bardzo lubię Serce Do Wnętrz za to, że po prostu jest i za to jakie wyjątkowe jest.'


Aleksandra Laskowska4 okrągłe podkładki na stół w kolorze czekoladowym od DELINSKA DESIGN

 "Gdy do  ``Serce do wnętrz`` raz zajrzałam,
        w mig się zakochałam.
       W uroczej zdjęć galerii,
    w magicznej wyszukanej scenerii.
Za co lubię to miejsce wyjątkowe?
Za inspiracje,za pomysły całkiem nowe...
Za to ,że gdy rano na FB zerkam
na kawkę z wieżą Eiffla nie czekam
Za to ,że ``Serce do wnęrz`` czule mnie traktuje,
piękne wnętrza mi pokazuje
Uczy jak bawić się stylami
jak łączyć ściany gładkie z wzorami.
Często zaglądam i podpatruje
to co ``Serce do wnętrz`` z zapałem prezentuje,
uwielbiam wnętrza,dodatki i bibeloty,
tu znajduję dekoracje,poduchy w wełniane sploty,
tu nostalgia miesza się z czarem,
``Serce do wnętrz`` jest wielkim darem,
dla kogoś takiego jak ja
co bzika na punkcie wystroju i aranżacji ma!
``Serce do wnętrz`` każdy pokocha od pierwszego spojrzenia,
tu każdy z pasją do wnętrz spełni  choć po części swoje marzenia,
bo gdy z uwagą oglądamy,
w miękki fotel się zanurzamy...
i w jednej chwili,
czujęmy się jakbyśmy w Paryżu się zjawili...
nagle spacerujemy po szykownym salonie,
wąchamy kolorowe kwiaty na bajecznym balkonie...
dotykamy przedmiotów z duszą co szyku nadają,
poczują to Ci którym zmysły czule w sercu grają.
Tu nie brakuje kreatywności,
sztuki i osobowości,
dlatego bardzo mocno ``Sercu do wnętrz`` kibicuje
nich na FB stylowo nam króluje!"


GRATULACJE! 

Proszę o przesłanie danych adresowych na adres email: sercedownetrz@gmail.com


Uściski i wszystkiego dobrego na nadchodzący tydzień,
Klaudia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz