Image Map

czwartek, 20 marca 2014

Powiew świeżości i wyróżnienie Benjamina

Witajcie :)

Dzisiaj przywitaliśmy wiosnę z otwartymi ramionami. Teraz czekam na jeszcze cieplejsze dni i coraz bardziej zielone drzewa. W sumie nie o tym miałam dzisiaj pisać,a o wyróżnieniu przez markę farb Benjamin Moore. Blog Serce do Wnętrz trafił do strefy blogera. Tym samym będę miała dostęp do najnowszych informacji, którymi z chęcią będę się z Wami dzielić :) 

Farby Benjamin Moore zna chyba każdy. Ja osobiście jestem zakochana w odcieniach jakie oferują. Ostatnio na profilu facebook'owym   pokazywałam Wam inspiracje w kolorze błękitnym. Nawet stwierdziłam, że to będzie kolor tego sezonu nie tylko we wnętrzach, ale i modzie. I wiecie co? Nie myliłam się :) Benjamin Moore w swojej ofercie właśnie ten kolor okrzyknął jako trend 2014 :) Musicie zobaczyć jak prezentuje się we wnętrzach. Dla mnie ten odcień kojarzy się z wiosennym niebem i powiewem świeżości. Zapraszam do oglądania :) 









Mam nadzieję, że spodobał się Wam ten odcień? Ciekawa jestem w jakim pomieszczeniu byście go użyli?
A jeszcze więcej inspiracji znajdziecie na faceebooku - klik

Buziaki i dobrej nocy,
Klaudia
Serce do Wnętrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz