Image Map

sobota, 28 września 2013

Za(czytani) w Gdańsku :)

Witajcie :)

pinterest.com
 Mimo, że dzisiaj w Trójmieście pogoda w kratkę (raz pada, a raz świeci słońce) udało mi się z rodzinką wyskoczyć na spacer na moją ulubioną Gdańską Starówkę :) Jak dla mnie pogoda była idealna (13 C), a wypity podczas spaceru kubek gorącej kawy cynamonowej miło rozgrzewał.

 Jak już pewnie wiecie, uwielbiam czytać i jak tylko znajdę chwilę czasu zanurzam się w fotelu z gorącą herbatą i książką. Dlatego bardzo spodobała mi się inicjatywa promująca i zachęcająca do czytania pt. "Za(czytani) w Gdańsku", która obejmuje m.in targi książek, spotkania z autorami, czytelnia w starym autobusie typu Ikarus, bookcrossing czyli wymiana książek oraz mini scenę z sofką na której można przysiąść i poczytać na głos. Jeżeli macie chwilę zapraszam serdecznie :) Jeżeli chcecie przeczytać więcej na ten temat to odsyłam na stronę www .

 Żegnam się z Wami przysłowiem chińskim, które ujrzałam właśnie podczas tego wydarzenia i z którym się w 100 % zgadzam "Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni." Czytajcie i twórzcie w wyobraźni swoje własne ogrody :)


Już dziś życzę Wam wspaniałej niedzieli,

buziaki :*
Klaudia


4 komentarze:

  1. O... jesteś z Trójmiasta? Nie to, że ja też, ale dobrze wiedzieć. Może kiedyś przy okazji wypadu nad morze umówimy się na kawę? np. tą cynamonową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa w miłym towarzystwie to zawsze świetny pomysł! A może kolejne spotkanie blogerów moglibyśmy zorganizować w Trójmieście? :)

      Usuń
    2. Nawet o tym myśleliśmy, ale niestety nad morzem blogerzy wnętrzarscy albo należą do mniejszości, albo dobrze się kryją ;) Ale może Ty wiesz - kto jeszcze jest z Trójmiasta?

      Usuń