Image Map

piątek, 27 września 2013

Piąteczek oł jee! :)

Witajcie,

bardzo się cieszę, że już jest piątek i pewnie Wy też ;) Właśnie wskoczyłam w swój ulubiony szlafrok,obok mnie stoi gorąca herbata, a na kolanach mam laptopa, którego zaraz po opublikowaniu wpisu zamieniam na książkę. I będę wyglądać jak ta dziewczyna ze zdjęcia, choć kota brak, okularów też,a stos książek zamieniam na wygodny fotel:)

pinterest.com

 Pisałam Wam ostatnio, że zepsuło mi się łóżko na które wciąż czekam :( Postanowiłam też z moim M., że dokupimy kilka elementów dekoracyjnych do sypialni, a właściwie uzupełnimy ją, gdyż tak naprawdę od początku posiadaliśmy jedynie zamienniki, które kiedyś miały zostać zastąpione docelowymi (i w końcu nadszedł ten czas =D). I tak dzisiaj do domu wróciliśmy z zasłonami i nowym żyrandolem :) Muszę jeszcze tylko dokupić firany i karnisz. Później na pewno Wam wszystko zaprezentuję, a Wy będziecie oceniać :)

Jak wszyscy dobrze wiecie prowadzę również profil na Facebooku na który Was ponownie serdecznie zapraszam :) Codziennie prezentuję Wam dekoracje jesienne. Zachęcam Was również do przesyłania zdjęć Waszych przystrojonych domów na tę porę roku (email : sercedownetrz@gmail.com). 
Poniżej znajdziecie kilka inspiracji (te nieopisane pochodzą ze strony pinterest.com):










Buziaki i wspaniałego weekendu Wam życzę,

Klaudia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz