Image Map

wtorek, 3 września 2013

Serce do Wnętrz obchodzi dzisiaj połowinki :)

Witajcie:)

Dzisiaj obchodzę swoje małe święto, gdyż dokładnie pół roku temu postanowiłam zrealizować swoje marzenia  i założyłam profil FB oraz blog poświęcony pięknym aranżacjom wnętrz, dekoracjom oraz DIY - zrób to sam. Codziennie na Facebooku umieszczam zdjęcia wnętrz, które w moim odczuciu zasługują na uwagę. Jest mi niezmiernie miło, że tak liczne grono polubiło mój profil oraz odwiedziło blog. Uwielbiam wymieniać z Wami swoje spostrzeżenia i opinie. Zainteresowanie z Waszej strony profilem "Serce Do Wnętrz" przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Mam nadzieję, że następne pół roku będzie równie owocne i pozwoli mi poznać jeszcze wielu wspaniałych ludzi i wiele się od Was nauczyć:) Dziękuję, że jesteście!

Pozdrawiam ciepło, życząc Wam wspaniałego wieczoru,

Klaudia


4 komentarze:

  1. ......a ja z przyjemnością zerkam do tej pięknej krainy Serce Do Wnętrza......bardzo się cieszę że Jesteś....buziaki posyłam....:)
    Bożena Kretek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję jest mi niezmiernie miło czytać takie komentarze !

      Usuń
  2. Cieszę się, że Twój fan page cieszy się tak dużą popularnością :) Rzeczywiście zasługuje na uwagę. Od razu go polubiłam :) Życzę dalszych sukcesów :) Pozdrawiam Maria Dygutowicz

    OdpowiedzUsuń