Image Map

sobota, 7 września 2013

Sobotnie leniuchowanie

Witajcie:)

Dzisiaj zrobiłam sobie dzień leniucha od internetu i profilu na Facebooku. Musiałam w pełni wykorzystać wspaniałą, jeszcze letnią pogodę. I tak był spacer z rodzinką z morskim klimatem w tle. Konieczne były też zakupy spożywcze, ot i odwiedziliśmy jeden z supermarketów, z którego wyszłam z 2 książkami w sumie płacąc za nie jedyne 7 zł ;) Bo jak tu przejść obojętnie obok kilku regałów obłożonych książkami i nagłówkami "przecena" ? Ja nie potrafię, bo uwielbiam czytać. Wiedzą o tym też moi przyjaciele, którzy na ostatnie urodziny podarowali mi książkę o Toskanii (swoją drogą marzę o wycieczce w to przeurocze miejsce - kto był to na pewno wie jak tam jest pięknie i jak dobrze można tam zjeść). Uwielbiam dopieszczać swój balkon, dlatego w moim koszyku znalazł się bluszcz i 5L ziemi (cebulki krokusa fioletowego i hiacyntów tylko czekają w szafce na odpowiednią chwilę na ich zasadzenie). Uprzątnęliśmy z moim M. trochę mieszkanie, a po zjedzeniu obiadu mogę wreszcie rozłożyć się w moim wygodnym fotelu i odpoczywać.


 A Wam jak minął ten piękny i słoneczny dzień?

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com


Klaudia
Serce Do Wnętrz 

6 komentarzy:

  1. Klaudia! Ja nie leniuchowałam. Dzisiaj kończyła odnawianie starej skrzyni. Parę razy walnęłam się młotkiem i poparzyłam palce, ale satysfakcja wynagrodziła wszystko. Jeszcze zdążyłam poleżeć na hamaku i pomarzyć o przeprowadzce do lasu, bo miasto mnie męczy.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że nic się nie stało! Z niecierpliwością czekam na zdjęcia metamorfozy skrzyni w którą wkładasz tyle serducha. Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie weekendy właśnie wybieram się na działkę trochu odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie spędziłaś dzień :D
    obserwuje !
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. CZasem takie leniuchowanie jest wręcz wskazane :)
    Miłego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog!
    zapraszam po wyóżnienie

    OdpowiedzUsuń