Image Map

środa, 16 października 2013

Po raz kolejny chciałabym Was zainspirować jesienią! :)

Witajcie! :)

Właśnie wróciłam ze spaceru, usiadłam w fotelu i mam chwilę, żeby napisać do Was kilka słów :)
Powiem Wam, że jesień w tym roku jest wspaniała.  Uwielbiam te tysiące kolorów, którym mienią się liście na drzewach, spacery i bardzo przyjemne rześkie powietrze.

źródło: scottsdalerealestatearizona.com

Zawsze o tej porze roku też chętniej oglądam przytulne wnętrza z kominkami i ciepłymi kocami.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wełniane inspiracje i przedmioty, które szczególnie chwyciły mnie za serducho,a mam nadzieję, że i Was zauroczą :)


Spójrzcie na uroczy stolik z brzozowymi nogami :)
źródło: pinterest.com

źródło: coffeeringsandotherthings.blogspot.com.ar

źródło: kimberlyfitzsimons.com

źródło: style-files.com

Otulaczki na tealihg'ty :)

źródło: showandtellonline.com.au

źródło: stilinspiration.blogspot.com.e

 Te kosze są cudne, prawda? :)
źródło: lakeland.co.uk

Duet idealny!
Zarówno "kapciuchy", które ma taboret i klosz są dla mnie świetną inspiracją,
 która odmieni każde wnętrze :)
źródło: iwantthat.co.za

źródło: houzz.com

źródło: pinterest.com

źródło: trendenser.se

Na wieczór kubek gorącej czekolady :)

źródło:thesweetestoccasion.com

Dobrej nocy moi mili!

Pozdrawiam,
Klaudia


4 komentarze:

  1. Mi też takie klimaty podchodzą, bo ja zmarźluch jestem. Ogólnie lubię wełniane warkocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jestem zakochana w wełnianych dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od samego patrzenia na takie piękne, sweterkowe dodatki robi się cieplej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Gratuluję bloga!! Mega inspirujące zdjęcia i ciekawe pomysły motywują do działania!! Od dziś jestem stałą odwiedzającą:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń