Image Map

piątek, 18 października 2013

Już jest, dotarła ! Moja nowa maszyna :)

Witajcie,

rano dostałam sms-a, że przyjedzie do mnie kurier...tylko, że ja nic nie zamawiałam i teraz zagadka, czego to ja właściwie mogę się spodziewać. Dzwonię do męża i pytam czy coś wie, a on, że nie. Hmmm to ja już sama nic z tego nie rozumiem, ale jak kurier chce to niech wpada -uwielbiam niespodzianki ;) I wreszcie wyczekany dzwonek do drzwi, a tam miły Pan z maszyną! Tak, tak maszyną, moją wymarzoną Łucznikową Katarzyną 444 :D Okazało się, że to mąż zrobił mi niespodziankę i zamówił ją dla mnie :) JUPI! Teraz tylko muszę dokupić nici  i będę szyć, szyć i szyć! :) haha A pomysłów mam wiele ! Fakt to moja pierwsza maszyna i pewnie trochę zajmie zanim się nauczę nią operować, ale dam radę ! Poniżej zdjęcia mojego cudeńka:






Dostępne ściegi :)



Już teraz życzę Wam wspaniałego weekendu!
Buziaki,
Klaudia



6 komentarzy:

  1. Wspaniała niespodzianka i mąz :) gratuluje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja pamiętam, jak ja się cieszyłam otwierając gwiazdkowy prezent, który też okazał się być maszyną. Nazwałam ją 'moją przyjaciółką', bo wiedziałam, że od tamtej chwili będziemy spędzać razem mnóstwo czasu :) Zobaczysz, Ty też się nie oderwiesz od niej tak szybko. Nauka sama w sobie nie jest ciężka, ani trudna - nie miałam nigdy wcześniej do czynienia z maszyną, a daję radę :) Z niecierpliwością czekam na Twoje pierwsze maszynowe cudeńka :) Ściska, Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka mnie szybki kurs nauki szycia,a później staniemy się z moją Kaśką nierozłączne ;) hihi
      Buziaki!

      Usuń