Image Map

poniedziałek, 30 września 2013

Poczujmy ciepło domowego ogniska

Witajcie :)

Jak Wam minął początek tygodnia? U mnie jak zawsze pracowicie, dlatego w sumie nie wiem kiedy ten dzień minął. Teraz mam czas na relaks, a więc wskoczyłam w ulubiony beżowy fotel i skrobię dla Was post. A o czym dzisiaj? Dzisiaj będzie ciepło i klimatycznie, jak na tę porę roku przystało. Zaprezentuję
Wam zdjęcia wnętrz z kominkami. Ostatnio, im chłodniej na dworze, tym ja częściej szukam właśnie takich aranżacji z domowym ogniskiem w tle. Weźcie kubek ulubionej herbaty w dłoń i zapraszam do oglądania.

źródło: flickr.com

źródło: acountryfarmhouse.blogspot.com

źródło: chicanddeco.com

źródło: 24.media.tumblr.com

źródło: crispautumn-air.tumblr.com

źróło: alifeofbeautyandgrace.tumblr.com

źródło: nicety.livejournal.com

źróło: obeedesigns.tumblr.com

fot: junkgardengirl.blogspot.com

źródło: interiors-and-design.blogspot.ru


Mam nadzieję, że choć trochę Wam cieplej na serduchu :) Która aranżacja najbardziej się Wam podoba?

Pozdrawiam,
Klaudia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz