Image Map

wtorek, 13 sierpnia 2013

Wybaczcie, dopadło mnie letnie przesilenie ;)

Witajcie :)

Od ostatniego wpisu upłynęło trochę czasu. Dlatego teraz ( przed urlopem) postanawiam nadrobić zaległości :). Dopadł mnie solidny leń, złapał za ucho i puścić nie chciał ;) Może to przez te upały, które ostatnio zawitały do Polski? Brak energii, weny do wyszukiwania materiałów/zdjęć, ot takie przesilenie letnie. Teraz w mojej głowie kiełkują nowe pomysły, a że już w piątek jadę na upragnione wakacje( witaj działko i wiejski relaksie ! :)) to mam zamiar część z nich zrealizować. Pewnie pomyślicie co tym razem stworzę? W mojej szafie od dłuższego czasu stoi karton z materiałami do decoupage i mam zamiar: malować, wyklejać i przynajmniej część drewnianych elementów dekoracyjnych ozdobić.  Ciekawa jestem co u was słychać, gdzie wypoczywacie, jakie projekty realizujecie (bądź macie w planie zrealizować). I czy Was też dopadł letni leniuszek? ;)

Pozdrawiam, życząc dużo energii na nadchodzące dni.
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz