Image Map

środa, 14 sierpnia 2013

Na mieście chodzą słuchy, że "turkus rządzi" :)

Witajcie!

Dziś będzie o turkusie i jego odcieniach. Jest to niewątpliwie jeden z najmodniejszych kolorów stosowanych we wnętrzach. Sama (jakieś 5 lat temu) zdecydowałam się pomalować ścianę w swojej sypialni na ten kolor. Niestety szybko mi się znudził i dziś znów powróciłam do może trochę nudnego, ale dla mnie pewniejszego koloru beżowego.Odnoszę wrażenie, że na kolor turkusowy jest teraz istny szał. Praktycznie nie ma sklepu w którym nie można dostać dekoracji o tej barwie. Jeżeli tylko ma się ochotę zastosować turkus we wnętrzu wystarczy przemalować ściany lub zakupić kilka fajnych dodatków (które zawsze możecie zmienić).
Zapytacie z jakimi kolorami lubi się turkus? Moim zdaniem odpowiednie będą odcienie: fioletu, srebra, złota, biel, szarość i brązy (taka moja top 6).

Poniżej kilka aranżacji wnętrz znalezionych w internecie (pinterest.com):











Ciekawa jestem czy Wam też podoba się ten kolor i zastosowaliście ( lub macie w planach) go w swoich domach?
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej aranżacji z turkusem w roli głównej to zapraszam na stronę pinterest.com : http://pinterest.com/sercedownetrz/turquoise/

Pozdrawiam,
Klaudia





2 komentarze:

  1. Turkus bardzo cenie sobie w dodatkach, sama posiadam w salonie turkusowe poduszki i bardzo ozywiaja to miejsce.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe aranżacje. Zwłaszcza kuchnia ze ścianą z malowanej na biało cegły.

    OdpowiedzUsuń