Image Map

sobota, 25 maja 2013

Miętowe Love


Witajcie:)

Na początku chciałabym się pochwalić, że mój profil na Facebook'u przekroczył w tym tygodniu magiczną liczbę 1000 like'ów. Nie ukrywam, że to dla mnie ogromny sukces, którego w tak krótki czasie nie spodziewałam się osiągnąć (profil założyłam w marcu) :) Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy lubią non stop wymieniać poglądy i oglądać zdjęcia aranżacji.

A teraz do rzeczy! Kolor miętowy to hit ostatnich dwóch sezonów. Dominuje zarówno w modzie jak i we wnętrzach. Świetnie współgra z bielą lub pastelowymi kolorami. Przyznam się Wam, że nie lubiłam zielonego, ale ten odcień szczególnie mnie urzekł. W sklepach pojawia się  coraz więcej dodatków o tej barwie: od porcelany, po poduchy, lampiony, ramki i wiele innych:) A czy kolor miętowy i jej odcienie też skradły Wasze serducha?

spicerandbank.blogspot.co.nz

     hearthandmade.co.uk


                     itsadeer.blogspot.nl

                    theeverygirl.com
                         sterlingstyle.net
                       ebabee.co.uk

Udanego weekendu!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz