Image Map

poniedziałek, 13 maja 2013

Cegła we wnętrzach - jak dla mnie wiecznie modna:)


Witajcie,

Nie wiem jak Wy, ale ja po prostu uwielbiam cegłę we wnętrzach. Ma coś w sobie, takiego hipnotyzującego, że jak na nią patrzę to od razu serducho mocniej bije:) Co więcej może być świetną dekoracją, a odpowiednio oświetlona na pewno zwróci uwagę każdego kto odwiedzi Wasze m3.  Niektórzy z Was pewnie zapytają co zrobić, aby cegła się nie kurzyła? Jest dla Was rozwiązanie: na rynku dostępne są specjalne impregnaty, które zapobiegają kurzeniu się cegły, a przy okazji łatwiej jest ją utrzymać w czystości. Poniżej przedstawiam moje ulubione aranżacje z cegłą w roli głównej.



                    decorpics.net
               lovelyundergrad.com

                            countryliving.com


       lezoemusings.wordpress.com

Chętnie poznam Wasze zdanie na temat cegły. Czy też skradła Wasze serca? Czekam na Wasze komentarze:)
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej inspiracji, odsyłam Was na profil Serce Do Wnętrz na piterest.com: http://pinterest.com/sercedownetrz/brickceg%C5%82a/

PS. Dodatkowo na Facebook'u trwa głosowanie w konkursie na najlepsze rękodzieło. Oto 10 finałowych prac: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.460963383983158.1073741880.429547477124749&type=1


Pozdrawiam,







2 komentarze:

  1. Cegła wygląda świetnie. Ale póki nie zobaczę na żywo, jak się sprawdza, bałabym się zdecydować na taki wystrój. Impregnaty impregnatami, mimo pozytywnych opinii, jakoś jeszcze nie mam do nich zaufania ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo bym chciala miec cegle u siebie <3 zwlaszcza pomalowana na bialo jak na ostatnim zdjeciu!
    p.s. swieczniki ktore pokazalam w moim ostatnim poscie to kupowane pojedyncze sztuki w rupieciarni! w sumie zaplacilam za nie 11-12zeta! calosc tylko przetarlam papierem sciernym i pomalowalam blyszczaca biala farba :) mam nadzieje,ze z czasem mini kolekcja swieczniczkow sie powiekszy :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń