Image Map

niedziela, 17 marca 2013

Skrzynka

Witajcie,

Zamówiłam sobie drewnianą skrzyneczkę w której miałam przechowywać gazety( oj, od dawna chciałam mieć gazetownik). Niestety ta nie ma odpowiednich wymiarów i zwyczajnie magazyny się do niej nie mieszczą, a że skrzyneczka fajna to musiałam wymyślić dla niej inne przeznaczenie. Pomyślałam sobie, że będzie idealna do mojej łazienki, gdzie królują koszyczki. Skrzynkę przemalowałam na biało, dokleiłam koronkę, wyścieliłam materiałem i już jest gotowe miejsce do przechowywania papieru toaletowego i ręczniczków do rąk.
Efekty zobaczcie na poniższych zdjęciach.


Tutaj skrzynka przed zmianami:


A tu już po zmianach:




Uwielbiam wszelkie koronki i tasiemki aksamitne.

Wnętrze wyścieliłam materiałem.

Skrzyneczka jest już na swoim miejscu :




I jak Wam się podoba takie wykorzystanie drewnianej skrzynki?
Pozdrawiam i do miłego,




2 komentarze:

  1. Aaaaale piękna! Noszę się z zamiarem skombinowania podobnej, tylko nie mogę znaleźć odpowiedniej skrzynki w stanie surowym :) Ta powyżej była zamawiana gdzieś na Allegro? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAgda na Allegro na pewno takie skrzyneczki znajdziesz:)

      Usuń