Image Map

środa, 24 września 2014

Jesienne klimaty....

 Właśnie wróciłam ze spaceru. W pobliżu osiedla jest jeszcze nietknięty przez dewelopera mały las. Uwielbiam spędzać tam czas z córą. Ona z uśmiechem na twarzy biega, a ja drepcząc za nią relaksuje się wśród szumu drzew. Szukałyśmy dzisiaj grzybów, ale niestety oprócz czerwonych muchomorów nie znalazłyśmy niczego co nadawałoby się na zrobienie sosu do ziemniaczków.
Odczuwa się już powoli nadchodzącą jesień. Liście na drzewach zmieniają kolor, przechodnie wdziali cieplejsze odzienia.
 Nie tylko natura przechodzi metamorfozę wraz z nową porą roku, zawitały one również do mojego domu. Ze spaceru przyniosłam czerwone gałęzie głogów, które teraz pięknie zdobią szafkę w kuchni. Wyjęłam już ulubiony szary pled w gwiazdy i coraz częściej się pod nim kryje. Herbata to nieodłączny element każdego wieczoru, a z głośników coraz częściej leci jazz :) Ja wcale nie narzekam, na to, że zimniej, że szaro i buro. Trzeba umieć dostrzegać te pozytywne rzeczy, chociażby fakt, że mija lato i katar alergiczny (hihi każdy alergik wie o czym mówię).

Przygotowałam dla Was kolaże z lampionami, które idealnie wpasowują się w klimat jesiennej aury, a w domu stworzą cudowny nastrój. Wszystkie są do kupienia w sklepie sercedownetrz.pl KLIK (warto się spieszyć z zakupem bo do końca tygodnia można skorzystać z rabatu -10% na hasło "serce").

Ciekawa jestem czy Wy też już odczuwacie jesień? I jakie macie sposoby, aby umilić sobie jesienne wieczory?

Życzę Wam spokojnej środy :)

Pozdrawiam,
Klaudia








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz