Image Map

poniedziałek, 3 marca 2014

Pierwsze urodziny Serce Do Wnętrz ! :) DZIĘKUJĘ!

Witajcie :)

 Dzisiaj jest piękny dzień bo jako Serce do Wnętrz obchodzimy swoje pierwsze urodziny :)
Pamiętam jak rok temu zastanawiałam się czy założyć profil na platformie Facebook i blog. Czy może jeszcze poczekać z tym projektem na właściwy moment? Po wielu dniach zastanawiania odważyłam się podjąć to wyzwanie. Zapytacie: dlaczego trudno podjąć decyzję ze startem takiego profilu? Bo po pierwsze wiedziałam,że prowadzenie takiej strony wymaga czasu, a przy małym dziecku i wielu innych codziennych obowiązkach mogłoby go zwyczajnie zabraknąć. Bardzo ważna jest systematyczność w tworzeniu takiego projektu. Czasami zwyczajnie nie daję rady inspirować Was codziennie ( za co z góry przepraszam i liczę na wyrozumiałość). Po drugie zastanawiałam się czy wystarczy mi pomysłów i inspiracji (ale jak się okazuje ich jest całe mnóstwo:)) Po trzecie nie wiedziałam, czy tematyka wnętrz mi się nie znudzi, jeżeli będę codziennie się nią zajmowała.
 Od kliku lat interesuję się: aranżacją wnętrz, dekoracjami, rękodziełem i wszystkim co piękne!Nie mam w tym kierunku wykształcenia, jest to moje hobby i ogromna pasja:) Pamiętam, że zawsze z mamą rozmawiałam na temat wystroju naszych mieszkań. To był Nasz ulubiony temat do rozmów i tak jest po dziś dzień :) Moje psiapsióły też podzielają moje zainteresowanie, a o nowościach i pomysłach możemy rozmawiać godzinami! Gdy jeszcze nie było Serca do Wnętrz to różnymi kwestiami zw. z tematyką wystroju naszego wspólnego gniazdka męczyłam męża ;) Och, jaka jestem mu wdzięczna, że tak dzielnie wysłuchiwał moich wywodów na temat moich nowych pomysłów, choć wcale tym się nie interesuje( uwierzcie, że takich nowych idei mam przynajmniej kilka w tygodniu :P).

Minęło 365 dni od powstania serducha, a Wy przez te wszystkie dni tylko utwierdzacie mnie w przekonaniu, że warto było się zdecydować! :) Poznałam wielu wspaniałych ludzi, którzy podzielają moją pasję! Wielkie DZIĘKUJĘ, że jesteście! Bo bez Was nie byłoby serducha! I ja jako jednoosobowy team (tak, tak sama prowadzę profil ;)) obiecuję, że będę się starać, aby Was nie zawieść i dalej inspirować!



Teraz trochę liczb i statystyk :)
Do tej pory zgromadziłam ponad 2500 tysiąca fanów na Facebooku :) Pokazałam Wam ok. 4000 tysięcy zdjęć różnych inspiracji ( wnętrz, grafik, zrób to sam ). Wypiliśmy hektolitry kawy i herbaty ;) Wymieniliśmy poglądy na tysiąc różnych tematów zw. z designem:) I wiecie co? Ja chcę więcej i więcej!
Mam nadzieję, że będzie Nas przybywało, a tematów nigdy nie zabraknie :)


Dodatkową niespodzianką jest konkurs urodzinowy, który przygotowałam wraz z: Be my words, Delinska Design oraz Little Dreams :) Można wygrać wspaniałe nagrody, a o szczegółach przeczytacie na Facebooku! Serdecznie zapraszam :)


Buziaki i do zobaczenia!

Klaudia (Serce Do Wnętrz)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz