Image Map

wtorek, 11 lutego 2014

Nowy mebel, nowe wyzwanie :)


Witajcie,

czy u Was dzisiaj też było szaro i pochmurnie? Gdyby nie kawa, to nie wiem jakbym dzisiaj funkcjonowała.
Mam nadzieję, że to stan przejściowy i już niedługo będziemy cieszyć się słoneczną pogodą :)
Chciałabym Wam pokazać jaki mebel sobie ostatnio kupiłam. Jest to niewielka,używana szafeczka narożna (foto poniżej), kupiona w internecie. Na razie jej kolor jest taki jak na zdjęciu, ale mam w planach przemalować ją na biało.
Będzie to moja pierwsza próba przeróbki mebla i nie ukrywam, że mam trochę obaw, czy na pewno mi się uda. Gdybyście mieli jakieś porady to chętnie z nich skorzystam :) Oczywiście efektem na pewno się z Wami podzielę.





Nie wiem czy zaglądacie na moją stronę Facebookową , ale dzisiaj królował kolor błękitny.
Jest to niewątpliwie kolor tego roku, który z pewnością będzie wykorzystany w niejednym wnętrzu. Sama jestem nim zauroczona i już chętnie widziałabym u siebie w tym odcieniu pled czy zasłony.
Sami zobaczcie jak pięknie się prezentuje we wnętrzach! A może już dawno odkryliście jego urok?

Życzę Wam miłego wieczoru i reszty tygodnia!
Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem, jest mi niezmiernie miło, że tak Wam się spodobały moje poduchy :)


Buziaki
Klaudia (Serduch)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz