Image Map

środa, 2 października 2013

Chorągiewki "Jesień"

Witajcie,

dzisiaj chcę Wam pokazać ukończony wczoraj projekt. Pewnie chorągiewki wielu z Was kojarzą się ze świętem Bożego Ciała, ale ja jestem nimi zachwycona i od wczoraj zdobią również mój salon :)
Mogą być wykonane z materiału czy papieru. U mnie idealnie sprawdził się papier z książek. Odrysowałam szablon, wycięłam poszczególne elementy, a za pomocą gorącego kleju przykleiłam do sznurka.
Dodatkowo wydrukowałam napis "jesień", przykleiłam mini kokardki i wysuszone liście. I tak powstała girlanda z papieru, którą przedstawiam Wam na poniższych zdjęciach.









I jeszcze kilka innych pomysłów znalezionych w internecie, które mogą Was zainspirować:

foto via pinterest







Buziaki i miłego dnia Wam życzę! :)

Klaudia


6 komentarzy:

  1. Wooow genialny pomysł :) Sama bym na to nie wpadła, a wygląda naprawdę świetnie :)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem najprostsze pomysły są najlepsze :) Pozdrawiam, buziaki :*

      Usuń
  2. Dziękuję za piękna inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za odwiedziny ....Fajna aranżacja jesienna....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Też przymierzam się do małego projektu jesiennego z literkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń