Image Map

poniedziałek, 1 lipca 2013

Gdy za oknem deszcz i plucha...

Witajcie:)

Jak Wam rozpoczął się nowy tydzień? Zapewne nie możecie doczekać się weekendu, tak jak ja ;)
Tymczasem pogoda nas nie rozpieszcza i chciałabym Wam podsunąć pewien pomysł na spędzenie wolnego czasu w domu. Zrób to sam , czyli popularne DIY kojarzy zapewne każdy z Was. Czy Wy też, tak jak ja, uwielbiacie tworzyć coś własnoręcznie, aby później przyozdobić tym swój dom?
A gdy dodatkowo zostanie to dostrzeżone przez Waszego gości lub domowników, tym bardziej jesteście z siebie dumni, prawda? Dziś chciałabym Wam pokazać kilka moich ulubionych projektów DIY, znalezionych w sieci:


Oryginalny sposób na półeczkę w przedpokoju. Nóżki zostały pomalowane, a półka przywiercona.



Lampa z koronkowych serwetek:)1. Kup duży balon i nadmuchaj go

2. Przygotuj kilka różnej wielkości koronkowych serwetek 

3. Nałóż na serwetki dużo kleju do tapet

4. Powieś balon nad sufitem na sznurku i nałóż na niego delikatnie namoczone w kleju koronkiZrób to bardzo ostrożnie i dokładnie, tak aby całe serwetki przylegały do balona

5. Poczekaj całą noc aż klej wyschnie, a następnie przebij balon

6. Wyjmij balon ze środka i włóż do niego kinkiet od lampy




Patera pomalowana farbą tablicową posłuży teraz jako tablica:)


Lustro z klamerek


Rozeta dekoracyjna.
 Kolor papieru dowolny, ja jak wykonywałam podobne wykorzystywałam kartki ze starych książek.


Te i wiele innych pomysłów możecie znaleźć na profilu Facebook'owym Serce Do Wnętrz KLIKNIJ

 Życzę Wam wspaniałego tygodnia i oby szybko nadszedł upragniony weekend :)

Pozdrawiam,
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz