Image Map

piątek, 5 kwietnia 2013

Metamorfoza chlebaka

Witajcie:)


Dawno nie było żadnego wpisu, ale to dlatego, że wszystkie projekty nad którymi pracuję są pracochłonne i wymagają czasu, którego zawsze brakuje. Właśnie dziś skończyłam metamorfozę chlebaka, oj biedak naczekał się na nią trochę;) Wydaje mi się, że teraz wygląda dużo lepiej, a technika, którą wykorzystałam jest identyczna jak ta z poprzedniego postu o tacy śniadaniowej/podstawce pod laptopa (TU: http://sercedownetrz.blogspot.com/2013/03/prezent-urodzinowy.html). 













Zachęcam Was serdecznie do zapisania się do grupy obserwujących blog oraz subskrypcji poprzez email.
Dodatkowo zapraszam na fanpage SERCE DO WNĘTRZ :
https://www.facebook.com/SerceDoWnetrz?ref=tn_tnmn


Pozdrawiam ciepło,






8 komentarzy:

  1. Rewelacyjna przemiana! Prosta a efektowna - to się ceni najbardziej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczny!!! Super metamorfoza!!! dla mnie HOT :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..o nie, a ja wyrzuciłam taki chlebak. Teraz żałuję, bo od razu bym się zabrała za malowanie. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wielka szkoda:( Ja teraz przed wyrzuceniem czegokolwiek dwa razy się zastanawiam czy nie mogę tego w jakikolwiek sposób przerobić;)Niestety wcześniej nie raz pozbyłam się rzeczy idealnej do przerobienia.

      Usuń
  4. Też mam taki i chciałabym się zapytać jakiej farby używasz do malowania? Takiej zwykłej do drewna?
    Efekt końcowy jest super :)
    Serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)Najpierw farba do drewna, a później pokryłam wszystko lakierem bezbarwnym :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :) Jestem urzeczona Pani kreatywnością i dzięki Pani wpisom na blogu również próbuję zrobić sama coś z niczego :)

      Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam!
      I czekam na kolejne wpisy!
      Martyna

      Usuń
    3. Jest mi niezmiernie miło czytać takie słowa!

      Usuń