Image Map

piątek, 8 marca 2013

Toaletka - w różnych odsłonach


Z okazji dnia kobiet dziś post szczególnie dla Was moje drogie:)Toaletka swoją największą popularność zyskała w XVIII w. i była nieodłącznym elementem każdej kobiecej sypialni. Która z Was nie chciałaby mieć tego mebla u siebie w domu?To idealne miejsce na: ulubione perfumy , kosmetyki i biżuterię.Podstawą każdej toaletki są: biurko z szufladkami, wygodny fotel i duże lustro. Jeżeli chodzi o dodatki tu mamy dowolność, mogą to być: ramki na zdjęcia, kwiaty czy lampka. W folderze zebrałam różne aranżacje toaletek, mam nadzieję, że któraś z nich Was zainspiruje do stworzenia swojej.
Upatrzyłyście jakąś faworytkę wśród nich?:)







źródło: kosmetykoolandia.blogspot.com

źródło: boska.pl
źródło: chce.to
źródło: kosmetykoolandia.blogspot.com
źródło: wnetrzator.pl

I ode mnie kwiatki z życzeniami miłego i słonecznego Dnia Kobiet!



1 komentarz:

  1. Ogólnie to mi się podobają, ale... mają dla mnie walor czysto estetyczny. Nie wyobrażam sobie się umalować przy takim mebelku... :)

    OdpowiedzUsuń