Image Map

poniedziałek, 9 lutego 2015

Zimowe porządki, czyli nie taki html straszny ;)

Witajcie,

Ostatnie 2 dni poświęciłam na odnowienie szaty graficznej bloga. Porządki w zimie? Czemu nie ;) Lubię zmiany, a blog zasługiwał na odświeżenie. Pełno w nim było niepotrzebnej treści, okienek, zdjęć i informacji wprowadzających chaos i bałagan - to musiało się zmienić!

Nie ukrywam, że bodźcem do działania były pozytywne zmiany zachodzące na innych blogach.
Tak naprawdę nie wiedziałam z czym się je te wszystkie kody html:p Nerwów i kolejnych prób było sporo, ale jak w końcu widziałam zamierzony efekt to piałam z radości :)

Poszperałam trochę w internecie i znalazłam 2 inspirujące blogi na których w sposób bardzo przejrzysty(wraz z obrazkami) zostały opisane poszczególne zagadnienia.
Jeżeli macie zamiar wprowadzić zmiany u siebie to szczerze polecam: http://hafija-background.blogspot.fr/http://www.vademecumblogera.pl/.

Ciekawa jestem Waszych opinii na temat obecnego wizerunku bloga Serce Do Wnętrz.
Zapewne z czasem będę wprowadzać kolejne ulepszenia, ale z tych obecnych jestem już teraz zadowolona :)

Pozdrawiam Was ciepło,
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz