Image Map

wtorek, 12 marca 2013

Z cyklu "Moje M3" - PRZEDPOKÓJ

Witajcie,

dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jak mieszkam. Nie odważę się ( na razie;)) opublikować zdjęć całego M3, ale zapraszam Was do mojego przedpokoju gdzie dominują beże i brązy. Niestety do najjaśniejszych i największych nie należy, ale udało mi się na tej małej przestrzeni zmieścić szafę, ławeczkę oraz wieszak na ubrania.






Najbardziej jestem zadowolona z 3 elementów:

Wieszak namalowałam sama, zwykłą czarną farbą.
Do niego dokupiłam wieszaczki, które przymocował mój M i gotowe:)

Wiem, że są takie naklejki dekoracyjne dostępne w sklepach internetowych. 


Moim zdaniem jeden z bardzo ważnych elementów przedpokoju  - zegar.
Pamiętam jak musiałam przekonywać mojego M, że pasuje do naszego mieszkania.
W końcu sam pojechał mi go kupić czym sprawił mi niemałą niespodziankę;) 

 
Uwielbiam zdjęcia klimatycznych uliczek, dlatego jak tylko zobaczyłam ten plakat wiedziałam,że jest idealny do mojego przedpokoju:)

I koniec :) Mam nadzieję, że podobała się Wam ta krótka wędrówka:)


Do zobaczenia,

15 komentarzy:

  1. Świetny patent z tym wieszakiem Moja Droga! Wygląda fajnie, a nie zajmuje miejsca. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt - wedrowka krotka, jak dla mnie za krotka. Czekam na wiecej . A przedpokoj ladny , klimatyczny , fajnie polaczylas dwie rozne podlogi . Widze , ze obie czesto musimy namawiac wsoich panow na nasze pomysly . Pozdrawiam Ania . I zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym wieszakiem ale mnie zaskoczylas ;) wspanialy pomysl!!! Sama teraz nad czyms takim pomysle :)
    aaaaaa i super podloga(poloczenie 2). Podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga bardzo praktyczna, polecam takie połączenie. Buźka :)

      Usuń
  4. Wieszak jest rewelacyjny! Lubię takie smaczki :)Gratuluję pomysłu i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzielismy na giełdzie na Broniszch ten zegar i zastanawialiśmy się nad nim....

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu jeszcze widziałam normalny stojący wieszak :D Naprawdę mnie zaskoczyłaś! Super rozwiązanie! A plakat - miodzio! Przepiękne zdjęcie! :)
    I praktyczne półeczki na buty. Też musimy pomyśleć o czymś takim do przedpokoju.

    Pozdrawiam ślicznie :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszak fajnie wygląda i można na nim dużo ubrań powiesić :)
      Co do półeczki to rzeczywiście, zawsze wyciągam buty na aktualną porę roku, a w koszyczku trzymam detergenty i środki do ich czyszczenia.

      Usuń
  7. Wieszak rewelacja!!! Bardzo kreatywne!!! Idealne na konkurs DIY na MEETBLOGIN :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Szkoda, że mnie nie będzie bo pomysłów DIY to ja mam wiele ;)
      Buziaki

      Usuń
  8. Przedpokój ma swój klimat i te detale są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedpokój bardzo klimatyczny te 3 elementy świetnie dobrane i piękne :) wieszak jeśli malowany ręcznie to tym bardziej zazdroszczę zdolności :)

    OdpowiedzUsuń