Image Map

niedziela, 23 lutego 2014

Gwiazdy wieczoru & drewniany dekor, czyli co nowego u mnie :)

Witajcie moi drodzy :) 

Ja już tak mam, że nie lubię monotonii. W domu meble czy dekoracje co chwilę zmieniają swoje miejsce. To przestawię, to przerobię, a i czasem przemaluję ;) Uwielbiam zmiany, zwłaszcza te przeprowadzone małym kosztem. Mimo, że chciałabym co chwilę kupować nowe ozdoby (nowości na rynku przybywa z każdą sekundą) myślę trzeźwo i zazwyczaj tylko oglądam (inaczej moje mieszkanie wyglądałoby jak sklep hihi). 
Są jednak sposoby, aby coś odmienić w mieszkaniu. Ostatnio przestawiłam regał z książkami z salonu do - niby nic, ale sypialnia jakaś taka inna ;) Nowe miejsce mają też drewniane gwiazdy w stylu skandynawskim ( do tej pory w tym miejscu wisiały obrazki). Poniżej foto znalezione w sieci, które zainspirowało mnie do tej zmiany.

Inspiracja via pinterest.com
foto by Serce Do Wnętrz
 Teraz całość wygląda tak ( kwiaty i latarnia są na stoliku kawowym w salonie):

foto by Serce Do Wnętrz

Mam też coś nowego, a właściwie to znalezisko z którego jestem bardzo szczęśliwa :) Mianowicie ostatnio podczas spaceru z córą znalazłam gałąź i ani sekundy się nie zastanawiając zabrałam ją do siebie do domu :) Bardzo mi się spodobała bo zawsze chciałam taką mieć. Na razie zawiesiłam ją w łazience nad lustrem (zdjęcia możecie zobaczyć poniżej), a na Wielkanoc planuje powiesić ją w salonie i przyozdobić wstążkami i jajeczkami :)
PS. Spróbujcie sobie wyobrazić spojrzenia przechodniów gdy idzie mama z wózkiem i wielką gałęzią w dłoni hihi ;)


foto by Serce Do Wnętrz



Inspiracja z wykorzystaniem gałęzi również pochodziła z internetu. Sieć to istna skarbnica fascynujących pomysłów-sami zobaczcie co jeszcze znalazłam:

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

A Wy co ostatnio zmieniliście/kupiliście do mieszkania? Ja teraz szlifuję szafkę, którą później przemaluje :) 

Życze Wam wspaniałego tygodnia i zapraszam do odwiedzin na Facebooku !

Klaudia (Serducho)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz